Skitdag.

Idag är en riktig skitdag!
Jag vet inte varför den vart så dålig helt plötsligt.
Efter jobbet åkte jag till Sussies & skulle kolla ifall det fanns klipp&färgnngs tider idag, men ack nej! Sen tänkte jag att ja, men då kan jag fråga dem på MQ om de har jackan (som jag förälskat mig i) inne på lager, nej, inte det. Den kanske kommer in imorrn, men han sa att jag inte skulle hoppas för mkt på det. Då åkte jag till TunaPark & kolla där. Fanns inte där heller. Hon i kassan sa att det fanns en i storlek 36 i VÄSTERÅS, orka åka ända dit, eeh, nej!
Sen tänkte jag att då kan jag ju kanske unna mig en ny mobiltelefon iaf. Bestämde mig tillslut för en Sony Ericsson W580i. Men den finns inte heller NÅGONSTANS! 5 november kommer den in överallt.
Har iaf bestämt mig för att jag tänker beställa den imorgon. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? Vi får väl se. Tänker iaf betala på en gång för annars har man väl inga pengar sen.

Stackars Krister som får stå ut med mig :P Haha.. Jag bröt ihop totalt här hemma & börja böla som ett ltet barn!
Egetligen är det ju inget att böla över, men jag gjorde det. Haha! :)

Har shoppat lite idag iaf!


En stickad grå tröja
Ett grått linne
Vita tjocka strumpor som går till knäna
Vita tjocka strumpbyxor
En "klänning"
Mascara, rougeborste å en "dutt"
4 verklighetsbaserade böcker! :D

Det är ju höjdpunkten på denna dag! Ja, efter pussarna från älsklingen såklart! fast de vart alldeles för få! :/
Nae, nu har jag lte att ta tag i!

- Hejsvej!

Kommentera här: