Stånk & stön.

Jag & baby har stökat som fan idag. Eller inte stökat, slitit :p Vi har gått upp med en massa onödigt till vinden& sådär. Jävla trappor säger jag bara. Tur att man inte bor längre upp alltså. Det hade vart jobbigt att bära upp allt till lägenheten.
Krister lagar mat. Vi ska äta stuvade makaroner & korv. Krister fyller korven med lite grejer oxå, så det blir gott :)

Imorgon ska vi bjuda Kristers föräldrar på middag :) Det blir trevligt. Jag gillar dem skarpt. Härliga människor. Det blir vid 18 ungefär för jag jobbar till 14 eller 16. Jag jobbar på söndag oxå. Fyfan! Jag känner inte alls för det.

Var på förelänsing idag. Det verkar bli en rätt så jobbig kurs men ändå intressant. Känns som om det krävs en hel del plugga för & klara av kursen. Men det ska nog gå. Bara man vill så. Satt en stund på biblioteket & läste & antecknade en stund på dagen & det känns som att det kommer behövas mycket sådan tid nu i fortsättningen. Det blir bra sen när vi ses några i klassen & diskuterar oxå.

Nej, nu har jag annat för mig. Puss!

Kommentera här: