Jag vill sova.

Jag är uppe. FAST jag är ledig idag. Jag hade så gärna velat sova ut, men trots att K tog lillen när han kom hem så kunde jag inte sova. Moa & Gizmo var vilda som fan! Samma sak igår kväll. Dem är jobbiga nu. Alldeles för mycket, på fel tidpukt. Men det är ju bara att stå ut. Det blir ju säkert bättre sen.

Jaha, det nalkas nyår också. Bästis & hennes M kommer hit & äter. Vi har inte riktigt betsämt oss för vad vis ka laga för mat. Men det ordnar sig säkert. Idag blir det iaf systemet. Förretsen. bror, kommer du också hit eller? :) Men innan systemet blir det plugg med T & T2. Vi ska ses kl 11. Men jag änkte försöka gå ner lite tidigare. Köpa lite frukost & sitta & läsa. men jag kan ju inte vara borta för länge i och med att lillkillen måste ut då & då. Jag får helt enkelt gå emellan om det behövs. Haha. Tur att det är så nära.

Nåja, nu ska jag fixa iordning mig. Hörs!

Kommentera här: