Efterfest.

Nu har jag städat... Inte sovrummet, men det får vara för Krister ligger & sover. Har inte damsugit heller för då vaknar ju han. Men det får duga, för tillfället iaf :)
Inatt blir det antagligen lite efterfest här, nice! Men då lär ju folk vara rätt så fulla så de inte märker av att jag fusk städat, haha! :p

Hm.. vi ska äta på perrongen ikväll, de hade inte någon speciellt rolig meny så jag tog pepparstek för 250 spänn! Hoppas fan det är värt det.. Mycket pengar tycker jag, iaf för nåt man egentligen inte skulle ha valt.
Jag undrar vart vi ska festa sen? Kanske blir Harrys. Hoppas på rätt mycket folk isf :) Fast vi blir ju iaf minst 20 st i vårat sällskap så då kommer ju festen igång :p
Bästis baby kanske ska sminka mig :) Jag hoppas det.. jag vet redan vad jag vill ha för färger isf :) Man känner sig alltid lika extra fin när hon har sminkat en! Såklart!

På fredag ska jag träna igen.. hoppas att träningsverken lagt sig till dess, det borde den ju ha gjort. Tänkte iaf prova på dans-passet då. Ingen aning om vad det är för slags dans, men all slags dans är nog kul! :) Jag längtar iaf.. det ska bli förbannat skönt att komma igång med tränandet igen, det var en superhärlig känsla redan efter passet i måndags :) Jag var helt slut men jag kände att kroppen var nöjd! Det känns även bra efteråt när mn har träningsverk för då vet man ju att träningen gav någonting.

nej, nu tappade jag lusten till det här.. jag vill hellre läsa andras bloggar! Haha!

Kommentera här: