Uppdatering.

Jaha, då var gårdagen borta. Vi hade det skiiittrevligt. Vi åt först på perrongen, underbar mat & sällksap, sen gick vi vidare till Time Out & slutstationen blev Harrys :) När vi väl kom till Harrys så var vi inte längre så många, de flesta åkte hem innan dess, tyvärr. Men kul hade vi ändå! =) Bästis kom oxå ut & det är ju aldrig fel!
Efter Harrys var vi några stycken som gick över hem till oss, spelade gitarr & sjöng, samt fnittrande en del :)
Jag hoppas på fler repriser av kvällen!



Jag har några bilder från igår, men med respekt för dem andra så sätter jag inte ut dem, eftersom jag inte frågat om det är ok.

Idag har gick jag upp ca 14, men slapp "fan jag har sovit bort hela dagen" ångesten, kan bero på att jag var lite bakfull & kände att jag förtjänade att sova ut! :p Vi la ju oss rent så sent/tidigt oxå.
Jag & Krister gick ner på stan & handlade någon sladd till honom & jag köpte lite grejer på apoteket, tandborstar, tuggummi & tandpinnar. Nu ska det börja skötas i käften :)
Efter det käkade vi Donken, MUMS! Med brist på saker att göra när vi väntade på pappa så provade vi glasögon, helt otroligt hur snygg Krister var i vissa, synd bara att han inte har dålig syn.
När pappa väl kom så åkte vi till Jysk & köpte en fåtöj som vi ska ha som datastol :D å sen till Underbara hem 6 köpte en alldeles för dyr tavla, men riktigt snygg är den!!! Helt otroligt fin faktiskt!



Efter shoppandet åkte vi hem & jag sov, as usual :p
Nu ska vi snart betälla pizza :D Idag är en tjock-dag. Men det är OK när det är "dagen efter". Haha
Det var min dag hittils det.. Hur har du haft det?

- Kramar!

Kommentarer:

1 Elena. (Från klassen):

Hallå. (:

Jag tycker också det var jättekul i onsdag. Vi måste absolut göra om det. (: Åh, skulle inte du kunna skicka några bilder till mig? Skulle vara kul att se. (:

Kram!

Kommentera här: