En bitterfitta?

Jag ska läsa en bok som heter Bitterfittan nu till pedagogiken. Jag ska använda den till tentan. Det ska bli intressant, kanske märker jag om jag själv håller på att förvandlas till en bitterfitta, det känns så i alla fall.
Men det kan väl inte vara så att man blir en bitterfitta redan vid 22 års ålder? Eller kan det? Det kanske slutar med att jag är 25 år, sitter själv i ett jävla råtthål & tycker synd om mig för att jag förvandlades till en bitter jävla kärring redan när jag var 22 år gammal (ung)?

Nåja, vi får väl se!

Kommentarer:

1 Jonna:

Det där är en av de bästa böckerna jag har läst!! I början kan den vara lite seg men den tar fart sen. Jag vill läsa den igen.



Den där boken gjorde att jag och Carl-Adam hade ett rejält snack. Den fick mig att inse ett och annat. Nu ska jag inte avslöja för mycket!



Enjoy the book!

Kommentera här: