En bra dag idag.

Jaha, då var den här dagen snart slut. Det har vart en ganska bra dag faktiskt. Det började ju som jag tidigare nämnde med plugg. Har fått ihop ytterligare 1 sida utan någon större ansträngning (alltså kommer det att gå att fylla ut sidan mycket). Efter dejten i skolan träffade jag upp M för en fika. Hur trevligt som helst! :) Vi hade ganska mycket att prata om eftersom vi inte träffat varandra på LÄNGE!! När M sedan lännat mig gick jag in på Gina och köpte nya leggings, trosor & "strumpbyxleggings" med mönster. Väl hemma igen så har jag inte gjort alls mycket förutom att skriva in lite till i tentan och ätit. Jag har haft stora funderingar på att gå iväg till Godisland och köpa godis. Tur att jag har baby som fick mig att vilja hålla mig till helgen då vi kan äta tillsammans.

På tal om helgen så blir det nog utgång då. Med Elena! :) Jag är riktigt sugen på att göra mig fin & gå ut och dansa mig svettig. På nyår kan jag inte dricka speciellt mycket eftersom jag jobbar kvällen efter och aldrig vet hur bakis jag kommer att bli. Helgen passar alltså bättre för mig. Hoppas bara inte att E ångrar sig.

Nej, nu ska jag väl se lite på TV innan jag tar ut lillkillen på sista rundan. Sen en dusch & sängen. GUD SÅ SKÖNT!

Nattipuss! <3

Kommentera här: