Tog musten ur mig.

Jag är helt slut, fortfarande. Det tog musten ur mig att festa i lördags. Full vart jag, ordentligt. Jag skulle ut på krogen med några till men när vi väl stod i kön så ångrade jag mig & ville hem. C följde mig, hon är så snäll! :) Igår var jag iaf ordentligt bakfull. Inte sådär så att jag spydde men mitt huvud höll på att sprängas. Krister var så snäll hela dagen, gjorde frukost på sängen, kom med vatten & saft när jag ville, låg & pysslade om mig & tog ut hunden HELA dagen. På kvällen bjöd jag mamma på Akropolis. FAN SÅ GOTT! 2 av personalen sjöng "Ja må hon leva" åt mamma & så bjöd dem på efterrätt. Jag ville bara ha jordgubbar, men mamma fick glass & grädde också.
Mamma fick en presentkort av mig & Krister också. Hon vart så glad så hon började gråta. Mamma lilla! :) Tur att hon vart glad iaf.
Idag ska jag försöka läsa en del (om det nu går) för imorn har jag föreläsning. Sen jobbar jag också, börjar 13.30. Får se om tjejorna mobbar mig för min fylla! :p Haha. Men det vore väl rätt åt mig. Det var väl helt enkelt min tur nu. Jag hade ju iaf kul & maten var fantastiskt god. det gjorde A väldigt bra.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Sen försöka att få upp Krister. Sen in i böckernas värld.
Puss!

Kommentera här: