Apan i trädet.

Nej, gud vad jag är rastlös. Jag vill bara att tiden ska gå så att jag får träna! Dock har jag jävligt ont i fingret idag (eller rättare sagt hela handen) så jag hoppas att det fungerar bra ändå. Kanske borde jag ta ett par alvedon innan jag åker iväg för att slippa den värsta smärtan? Ja, jag tror det.
Imorgon ska jag till röntgen och ortopeden, varför vet jag inte, men jag hoppas iaf att bandaget runt gipset byts ut för det är fan äckligt!! Ughaa.

Jag, E, J och T ska träffas imorgon för att fixa till vår grupptenta. T & J ska börja redan vid tolv medan jag & E kommer runt fyra då vi båda har lite annat för oss innan. Jag hoppas innerligt att vi hinner färdigt med skiten så att vi slipper iaf den sen. Jag & E måste ju ta tag i B-uppsatsen också sen när den har kommit. Jag är så bitter över den! Trodde faktiskt att det skulle bli G där, men icke. Jag undrar verkligen vad det är som är så fel med den. Nåja, det återstår att se. Förhoppningsvis går det iaf fort att fixa till den för jag orkar inte med något utdraget skit.

Nej, men nej. Ska väl packa lite inför träningen nu. Sen äta banan innan träningen.. och SEN ÄNTLIGEN åka till Vilsta. Kom dit du också vetja! Klockan 19.00 vid stranden. Det är gratis! Gratis motion är bra motion! =)

Kommentera här: