Jag älskar träning!

Det var helt underbart att träna ett pass igen. När man dessutom fick känna solens strålar och vindarna mot huden så kändes det ännu bättre! :) Jag träffade på tre jobbar kompisar också, det var roligt. Iaf en av dem ska träna på torsdag också! JAG MED!! :D Tyvärr så har fingret börjat göra ännu mer ont, men på röntgen imorgon får vi väl se varför!

Jag hoppas innerligt att F:s skavsår har blivit bättre så att vi drar ut och springer imorgon bitti. Det vore härligt. Hoppas den träningsformen passar mig (jag har alltid varit skeptisk, men det återstår att se), för det vore härligt att börja springa ute istället för att stå inne med crosstrainern.

Kommentarer:

1 Emelie:

vad var det för tränings grejs i vilsta?

hörde de snacka om det! fan jag behöver annan träning nu känner jag, är så trött på mitt (som inte existerar)

Haha

Kommentera här: