Svar på tal.

HAHAHAHAHAHAHAHA! Jag blir fan full i skratt av de fega anonyma jävlarna som kommenterar min blogg. Hur kan man vara så rädd & osäker på sig själv att man måste kommentera utan att våga stå för det? Hade det inte vart fan så mycket roligare även för ER om det kunde bli en disskusion istället?

Men för att svara på era påståenden:

1. Ja, jag räknar points till och från och det tycker min BARNMORSKA bara är bra eftersom jag då får i mig en varierad kost! Men bantar jag för det?! JAG HAR GÅTT UPP 6-7 kg fram till idag vilket är normalt! Om du skulle läsa min blogg ordentligt så skulle du veta det. Jag är på god väg att bli den feta kossa som du vill att jag ska bli! :D Sen måste jag ju säga att det är himla sorligt att du har ett så tråkigt liv att du hinner med att önska andra människor sådant istället för att ta hand om dig själv. Jag antar att du är en riktigt bitter fettis som inte kan ta tag i saken & därför måste påpeka mitt leverne eftersom du är avundsjuk.

2. Varför jag är tillsammans med honom? Ja antagligen för att jag älskar honom trots hans brister. Jag har också brister, säkert fler än honom. Men det är inte det mina hormoner stör sig på! Och om du skulle läsa resten av mina komentarer så skulle du se att mina tankar & känslor trots allt är ganska normala.

Kommentarer:

1 Emelie:

Äh det finns folk till allt!

Du mår bra, bäbisen mår bra och Krister är din maaaan som du älskar! Vad är problemet? Jag hatar dessa anonyma människor.

2 Anonym:

hmmm...va ska man säga...jag brukar skriva när min kille inte har gjort nå när jag stör mej på han..man får skriva va man vill på sin egna blogg..o alla förhållanden har väll fan sina stunder..d betyder inte att man inte älskar den personen..suck..=)/Minna

3 angie:

stå på dej! att räkna points är inte o banta utan en livsstil! ngt alla borde göra för o må bra:) kram på re

Kommentera här: