Kan vi skippa?

Jag har precis promenerat med min lilla hund i rask takt i 35 minuter. Det var skönt! :) Jag skickade sms till E samtidigt och frågade om vi kunde skippa vår pluggdejt idag men har inte fått svar av henne än. Jag hoppas verkligen det för jag vill bara hoppa in i duschen & sen laga middag & ta det lugnt innan träningen. Till middag tänkte jag laga kyckling med ris, currysås & brysselkål. Gud vad sugen jag är på det!

Sen tänkte jag att jag kunde ta tag i pluggandet imorgon innan jag ska iväg & klippa mig. Jag behöver kolla upp vilket urval vi har att välja på så att vi snart kan höra av oss till det företag som vi får fram genom ett slumpmässigt urval. Dessutom måste jag leta lite till efter artiklar som skulle kunna passa till vår studie. Det är bättre att ha för många än att ha för fö att välja på, enligt mig!

Nåja. Nu ska jag vänta på ett svar från Elena! Sen förhoppningsvis hoppa in i duschen! :)

Kommentarer:

1 jenny:

Ja å sen får du inte glömma att bebisen plus allt annat där inne som väger också.



Ingen ide att bli förkrossad bara för att du har gått upp 17, du lär ju ändå komma ner till din normala vikt..

Sen är det väl inte hela världen om du måste anstränga dig att träna ner dig till din normala vikt igen :) du brukar väl ändå träna regelbundet. då lär ju ändå inte ha några problem att komma ner i vikten ju :)

Kommentera här: