Låt mig bli.

En jävla skitdag är det idag. Jag hatar allting i min väg. Helst av allt skulle jag vilja ligga i sängen hela dagen, utan några som helst måsten & bara gråta. Det finns liksom inget slut på gråtandet. Jag gråter ännu mer när jag vet hur förjävlig jag kommer att se ut på jobbet ikväll av allt gråtande. Jag vill inte jobba. Jag har ont i ryggen.Jag har ont i hjärtat & i själen. Hela jag gör ont.

Varför gör det så jävla ont då?


Bara därför att. Därför att jag är trött på allt. Jag vill vara lämnad i fred. Helt i min ensamhet vill jag vara. Utan att behöva ta hand om en jävla massa andra människor hela jävla tiden. JAG VILL TA HAND OM MIG SJÄLV!!! Men det hinner jag inte.. aldrig någonsin hinner jag det. Och alltid ska man behöva oroa sig för någonting & behöva göra allting själv. Varför ska man ha folk omkring sig när det ändå slutar med att man ska göra allting själv?!


FAN VAD ARG JAG ÄR!! Och ledsen.. och förkrossad.
Bajsfittakuk.

Kommentera här: