Blogaward.

Jag fick en award av Lina idag! Tack för den!

Jag älskar din blogg och läser den dagligen, så hade det inte vart för att du gav mig en award så hade jag givit dig den (:

Beautiful Blogger Awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Jenny- Min bästa vän som även hon är ganska nybliven mamma till världens sötaste lilla Linnéa :) Hon är otroligt duktig på att formulera sina känslor och tankar.
Michaela- En tjej som jag träffade på föräldrargruppen som har blivit en av mina närmsta vänner. Hennes blogg handlar just nu mycket om hennes och Vigges lilla Leah som är 2 veckor yngre än min Nova-Lee!
Jonna- En tjej som skriver öppet om sitt liv och hur lycklig hon är. Man blir glad över att läsa hennes blogg och kommer själv på hur mycket man har att vara tacksam över!
Jenny- En blogg om livet som mamma till en urgullig kakkaunge ;)
Madeleine- En blogg om hur det är att vara gravid! Jag är inne och läser flera ggr om dagen för att jag är så fascinerad av graviditeter! Läs om hennes sjukt roliga cravings! Haha
Lisa- En blogg om livet som mamma och samtidigt vara gravid. Hon lägger även upp tips på maträtter vilket jag starkt gillar!
Paola: Ytterligare en mammablogg. Det började med att hon brukade kommentera min blogg (utan att namnge sin blogg). Nu följer jag hennes blogg och väntar allt för ofta på uppdatering, så kom igen Pillan & uppdatera oftare, för min skull :P! Hon var den som gissade närmst på när Nova-Lee skulle födas, hur lång hon hon skulle vara samt vad hon skulle väga.

Sju saker om mig:

- Jag har svårt för sega människor. Allt från trögtänkta till människor som segar framför mig på stan. Jag tycker att de slösar på min tid.

- Jag älskar att plugga. Jag är en riktig plugghäst. Jag kommer att börja plugga igen redan i Januari om jag kommit in på de kurser jag valt. Skälet till att jag älskar det är för att jag älskar när jag får känna att jag klarar av saker som jag inte trodde att jag skulle klara av.

- Efter att jag fött barn har jag fått en besatthet kring förlossningar och graviditeter. Min förlossning var det häfigaste jag någonsin vart med om. Jag vill föda om och om igen!

- Jag är sjukt envis. Jag ger oftast inte upp förrän jag nått dit jag vill nå.

- Även om jag älskar att träffa nya människor så har jag svårt att umgås med folk för ofta. Människor måste vara lika mig till sättet för att jag ska kunna umgås och tycka om dem som riktiga vänner.

- JAG ÄLSKAR TRÄNING OCH LÄNGTAR TILL DAGEN JAG FÅR BÖRJA IGEN!! Även om jag inte kommer att kunna träna 5-6 dagar i veckan som jag gjorde innan jag blev gravid så hoppas jag innerligt att jag kommer att kunna gå till Friskis minst 2 dagar i veckan. Förutom det kommer jag att gå långpromenader samt stå på min crosstrainer hemma. Jag kan inte förstå folk som låter sig själva bli feta och sen inte ens försöker att ta tag i det.

- Jag har världens snyggaste & sexigaste sambo, som jag hoppas jag får gifta mig med inom de närmsta 5 åren.

Kommentarer:

1 jenny:

;)

2 Paola:

Min data har pajjat måste fixa den, sen ska jag uppdatera oftare, lovar.



kram

Kommentera här: