Hur skulle jag kunna hinna?

Jag har fortfarande inte köpt något måttband.. Det är inte lätt att hålla sina löften när man är nybliven förälder. Min lilla ängel här hemma vill ju gärna amma hela dagarna som jag nämde tidigare. Så det är bara att ställa upp och vara en mjölkstation. Så är det :) Vi får alltså se hur det blir med måtten imorgon. Men bild på magen & vikt får ni iaf! Och något recept. Förhoppningsvis kommer vi iväg på en långpromenad också.. Men det är lättare sagt än gjort.

SNUTTAN JUST PRECIS NU (:

Kommentarer:

1 Lina - Nybliven mamma åt Leon:

Vilken sötnos! :D

2 mamma till 2 Pojkar♥:

ja eller gympozz dom är nog billigare. =)

3 Therese:

hon är jättefin :)

Nej saker är lättare sagt än gjort. Min Thore bodde vid mina bröst i början, kände mig som du beskriver "som en mjölkstation" haha.



Nej man kan inte vara fit for fight varenda dag men som sagt folk som inte ens fött en unge ska heller inte yttra sig

4 Michaela:

Hej! läst dina inlägg om att du känner dig dålig o att tiden inte räcker till , till annat. Min dotter Emilia som e 4 månader. Började sina 2 första månader med att skrika hela tiden och hon hade magknip osv. Mitt tips e o mata henne sen rapa, sen ta hennes ben och tryck knäna mot magen hårt. Som att du hjäler henne att bajsa. ionte hårt så att de gör ont på henne så klart. sen ammar jag ibland i bärselen för att kunna hinna med saker. Gör det du också. .det är mina råd :) lycka till

Kommentera här: