Gåstol.




Igår åkte jag & Krister iväg & köpte en gåstol till Nova-Lee för lite av dop-presents-pengarna. Hon når inte ner med fötterna i golvet än, men tycker att det är kul ändå :) Jag längtar till att hon faktiskt kan gå med den själv. Kul att höra henne dunka in i alla möbler :P

Förutom att köpa gåstolen så beställde vi hem tyget till sittdelen på vagnen. JAG LÄNGTAR TILL DET KOMMER! Tror hon kommer att ÄLSKA att sitta i den. Det skulle iag komma på torsdag-fredag. Vi tog ett grönaktigt tyg även denna gången eftersom vi tycker att det är snyggt & dessutom passar skötväskan till det. Ni får se bild sen när den är här! :)

Nu ska jag mysa med min uppmärksamhetssugna lillskrutta. Som förövrigt somnade 17 igår kväll och sov till 06.20, med en matpaus & så en paus då hon ville komma till mammas & pappas säng. Tröttmössa?! EH JA!!

Kommentarer:

1 Micha - Mamma till Leah:

Sötisen <3

2 mami:

<3<3<3

3 madde:

heej =) kollar fortfarande in här varje dag :P det går väl att sänka sitsen i gåstolen, men skuter framåt på skenorna längst ner! Kram

4 Tina - Minnas mamma:

Vilken fin gåstol! Hon kommer säkert älska den ännu mer när hon når golvet :)

Kommentera här: