Framsteg som fan!

Ikväll gick det ännu lite lättare att lägga Nova-Lee. Ca 15 minuter tog det. Framsteg som fan! Även idag har hon vart en riktigt glad liten busunge <3 Härligt att den "gamla goda" Nova-Lee är tillbaka (bortsett från vid nattning då, men det är ju också på bättringsvägen).

Jag moffar idag igen.
Både kakor, en bulle, godis & chips har slinkit ner. Vart fan tog motivationen vägen kan man fråga sig? Tur att träningsmotivationen sitter i iaf! Då går jag inte upp lika många kilon :P Från och med imorgon SKA jag sköta mig igen. Krister har LOVAT att hålla mig borta från allt sånt skit. Annars brukar det ju få vara jag som peppar honom, så det känns nog ganska bra för honom. (: Imorgon ska vi springa tillsammans i skogen igen, det ska bli kul som fan. Vi ska försöka oss på 5 km:s spåret igen! Tjohoooo! Egentligen skulle jag ha jobbat kväll imorgon, men bytte till dag då det annars bara skulle vara 4 med medicindeligering. Sen jobbar jag kväll på måndag istället! En KORT kväll, tjohoo!

Nej, nu ska jag käka korv med bröd & se på film. Hörs!

Kommentera här: