Skit också!

Nu har det här förbaskade sugen slagit till igen. Jag som var så lycklig att jag äntligen kände mig som vanligt igen. Nu vill jag ha gottis!! Som jag vill ha gottis!! Jag har tryckt lite godis & lite nachochips här hemma & fan så gott det var. Tur vi inte har så mycket hemma!!! Jag har dessutom käkat BLODPUDDING idag. Jag som HATAR blodpudding annars. Är man gravid så är man! :P
Hoppas jag kommer ut på den där löprundan imorgon. Jag behöver röra på fläsket!! Jävla skit förkylning att förstöra allt. Och snart kan jag ju inte springa mer. När snön kommer så lägger jag ner för den här säsongen. Det kommer att vara med stor sorg, faktiskt!!
Nej, bus med ungen nu då!

Kommentarer:

1 joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. glöm inte att anmäl dig tilll veckans blogg och bli länkade för min 400-600 unika läsare/dag:)

Kommentera här: