Äntligen!

Äntligen har jag fått vara iväg på den första löprundan på över 1 vecka!! Typ 1,5 veckor kanske! Det blev bara en 5,6 km:are, men det räckte gott & väl då andningen var hur tung som helst. Jag antar att kondisen redan försämrats och att den lilla förkylningen jag har kvar gjorde sitt. Skönt som fan var det iaf! På Torsdag blir det en sväng igen! TJOHOOOOOOO!!! Något mindre trevligt på rundan var att jag snubblade och ramlade omkull. Har fått skrapsår på händerna, armbågen & på ena knäet. Och ett blåmärke på låret! Aj som fan! Blev så rädd så jag fällde en tår, haha. Men älsko tittade till mig & sen sprang vi vidare ;)

Imorgon funderar jag på ett medelpass. Är så sjukt taggad!! Helst skulle jag vilja gå på något afro-dans pass, men de verkar inte gå längre :( Medel får det bli då!

Älskade träning! <3

Kommentera här: