Så skönt!!!

Idag efter jobbet och en sväng på Tuna Park så skjutsade jag & älsko lillprinsessan till sin morfar och stack till Årbyskogen på en runda. För min del blev det 7,5 km och fan så skönt det var!! Det fick bli ett lugnt tempo för min del då jag fortfarande känner av lite av förkylningen. Känner mig förövrigt inte i min bästa form, men det får jag stå ut med. Kroppen kommer nog snart igång igen! Det var iaf helt underbart att springa igen & jag längtar redan till på Lördag då jag ska ut på en runda igen (: Då får det nog bli en ganska tidig runda för sen ska vi på kalas. Världens bästa Leah fyller 1 år idag men ska firas då! <3 Hurra hurra hurra!!


(Fortfarande rödflammig efter passet)

Nu väntar jag på att sötskruttan ska vakna så hon kan få lite mat. Sen blir det nog en kortare PW så att hunden får rastas och sen ÄNTLIGEN ska jag få äta älskos panerade rödspättafiléer med potatis, kall sås, ärtor & sallad! MUMS MUMS MUMS!! Som jag längtat!

Kommentarer:

1 Micha- Mamma till Leah:

Längtar tills vi ses!!!!

Kommentera här: