Jag känner dig.

Det är helt sjukt hur tydligt jag har kunnat känna Amadeus ikväll. Först kände jag antingen armen eller benet och alldeles nyligen kände jag foten. Sådär tydligt så att jag nästan kunnat greppa tag. Som i mina drömmar! Jag upplevde aldrig detta med Nova-Lee i magen, så det är någonting alldeles nytt och jätte jätte fantastiskt! <3 Tänk att han är så nära mig, men ändå så långt bort. Han bor inuti mig.. men utan att jag kan röra vid honom. Ock ikväll.. då kunde jag nästan det. Min fina lilla son! Du är redan så älskad.
Samtidigt som jag vill att veckorna ska rusa förbi så att jag får sniffa på dig så vill jag vara gravid lite till. Bara jag får uppleva fler dagar med den här möjligheten. Möjligheten att verkligen känna livet i min mage. Det är så underbart! Tänk att min kropp bär ett barn. En människa. Ett liv. Min kropp bär dig.



Bildkälla.


Kommentarer:

1 britta bloggar:

Visst är det häftigt?!

2 Jenny - Mamma till en av varje i mars:

word. :)

3 Melanie:

Sv: köp den - ni lär inte ångra er!!! :)

Kommentera här: