Sparka på någon som ligger.

Tänk att det finns så mycket människor som är så elaka och otrygga i sig själva att de måste kommentera anonymt om saker som verkligen inte gör annat än skadar ännu mer. Är det så roligt att sparka på någon som redan ligger? Nu handlade kommentaren om att det var himla konstigt att jag kan gå långpromenader och styrketräna fast jag har foglossning. Hade den här människan vart något sånär kompetent inom det området så hade ju denna något faktiskt vetat att det går. Att alla foglossningar är olika.
Som jag skrev efter min "styrketräning" här hemma så gjorde det ju jävligt ont också och därför ska jag anpassa den ännu mer till nästa gång genom att SITTA ner och träna. För mig har aldrig problemet legat i att inte kunna gå. Det är när jag belastar felaktigt som min foglossning gör sig som mest påmind. Alltså när jag står och gör saker samtidigt. Eller när jag går en liten bit, stannar, går en liten bit till och hattar sådär.
Jag fattar egentligen inte varför jag sitter och skriver det här. Försöker "skydda" mig själv liksom. Kanske vill jag bara att folk ska fatta att det inte gör någonting till att försöka såra andra männiksor. Får det verkligen dig att må bättre? Jag tror inte det. Jag vet iaf hur illa foglossningen är FÖR MIG. Jag vet vad jag klarar med den och inte klarar. Konstigt att andra människor tror sig veta hur min smärttröskel ser ut?

Kommentarer:

1 Liselotte:

Jobbigt! Försök att inte ta åt dig av sånt där trams! Fattar inte hur folk kan med att hålla på så.... Kämpa på!

Kommentera här: