Bättre idag.

Idag känns det lite lättare att andas måste jag säga. Jag är inte helt tipp topp glad, men mycket lättare än igår. Det var en hemsk dag. Det gjorde så ont i hela kroppen och själen. Hoppas psykologen ringer och bokar in en ny tid. Jag behöver komma dit snart igen känner jag.
Klockan 11 ska jag möta upp min fina bror på stan. Vi ska äta lunch ihop och hämta en ny telefon till honom. Han blev av med sin för länge sedan och inte förrän nu ska han få en ny. Idioti! Iaf, det ska bli mysigt! <3
Busfian är lämnad på dagis. Idag kom det tårar från henne när jag lämnade henne!! Det har inte hänt på säkert 1 1/2 månad. Men så fort jag följde henne till sandlådan med sandleksaker blev hon sig själv igen. Brydde sig inte om att jag sa hejdå! <3 Det är så jag vill se henne! Lycklig på dagis :) Vid två ska hon hämtas igen så idag hinner jag inte sova någon middag... vi får se hur det går. Känner mig ju redan trött, haha. Hoppas på en glad fisunge när hon kommer hem, då ska det nog gå bra <3
På tal om trötthet. Det är inga roliga morgonrutiner hon har fått in, min lilla sessa. Vid SEX vaknade hon imorse. Tur hon ville ligga och mysa i sängen till sju. Då kunde jag slumra till iite. Det måste ju vara att det börjar bli så ljust ute som gör att hon inte vill sova. För sen är hon sur för att hon är trött.
Nåja. Nu ska jag sminka mig & ta på mig något som ser lite fräschare ut än det jag har nu. Sunkmorsa. Blä.
Ha en underbar dag alla fina människor!

Kommentera här: