Molvärk.

Hoppla. Idag fick jag sovmorgon till 7.30! Det var länge sedan i det här hushållet. Visserligen bökade skruttan i ett par timmar inatt, men det gjorde inget. Hon försökte få komma & sova med mig i sängen. Hur mysigt det än må vara så vill jag inte att hon får in det som en vana för jag vill inte trängas med TVÅ småttingar i sängen sen. Dessutom vill jag att hon ska känna sig trygg i sitt rum <3

En preggomamma i vecka 34 (33+3)

Efter att lillprinsessan lämnats på dagis skjutsade älsko mig till A. Där pratade vi bebismagar och tankar inför förlosssning och mammaliv. Mysigt! Käkade glass och drack kaffe också :) Vid 14 tiden ska jag hämta skrutt på dagis igen och sen MYYYYYSA!! <3 Jag längtar efter henne! Fram till dess blir det slappa!!
Idag har jag haft himla mycket molande värk i mage och rygg. Det är ju skönt att det är någonting som händer med kroppen, men samtidigt så vore det skönt att slippa. Roligare om det skulle komma sen när det väl är dags. Så att man får något för besväret liksom :P Haha.
Puss på er!

Kommentarer:

1 ENDENISE:

Molvärk är bara bra :D Allt som gör ont under graviditeten underlättar när det väl är dax :D



sv: håller tummarna att hon okcså blir fri en dag! kram

2 jennifer - mamma i maj:

men åh! stort grattis till prinsen i magen! :)

det behövs pojkar detta år när det känns som alla frå flickor :P inklusive mig själv, hehe

3 carolina - med Lo:s syskon i magen.:

Här molvärker det i ryggen med, men jag blir bara glad, haha ;)

Pigg och fin du ser ut :D

Kommentera här: