Övningskörning

Idag var andra gången som jag övningskörde och det gick redan så mycket bättre än i söndags. Jag skakade inte alls och vågade mig på att växla och att backa. Backa var fasen riktigt läskigt, men det lär ju kännas bättre nästa gång :) Inget motorstopp alls idag. Min handledare var supernöjd med mig och det känns ju bra! Imorgon ska jag på min andra teorilektion också. Känns så bra och kul att äntligen vara igång! Mitt mål är att ha fixat körkortet till dess att Amadeus börjar förskolan i höst, men går det bra borde jag jag kunna få körkortet "redan" i sommar. Jag har med andra ord inte jätte bråttom, så jag tänker ta det lugnt. Köra 2-3 dagar i veckan och verkligen lära mig. Inte stressa på som fan. Teori läser jag lite då & då plus att jag ju har betalt för alla teorilektioner. Här blir det inget stress plugg på teorin heller, utan jag läser lite då & då. Det känns bra för mig att göra såhär!
 
 
Förutom att ha övningskört idag har vi även haft bästa Micha & Leah på besök. HELA långa dagen! <3 Micha gick ut på en promenad med Leah när jag körde för att försöka få barnet att somna men sen kom de tillbaka till oss. Sen hann vi med Tuna Park också. Köpte ett par tjockare leggings till Nova-Lee plus en varsin julklapp till barnen. En body till Amadeus och en tröja till Nova-Lee. En fika var vi värda också! 
 

Kommentarer:

1 Cissi - mamma till Cornelis & Konstantin :

Vad roligt att du kommit igång med körkortet :) du kanske kan sparka min sambo i baken lite? ;) haha kram

Kommentera här: