5 km:are

Tjohoo. Idag har jag vart ute och sprungit. 5 km på 26.30 så jag höll ett lugnt tempo. Men jobbigt var det! Imorgon blir det crossfit, fredag vilodag, lördag löpning och söndag crossfit. Jag är så glad att jag kan träna!! Jag tänker hålla mig till 5 km:are när jag är ute och springer, iaf i 1 månads tid. Sen ökar jag på igen. På crossfiten tänker jag inte hoppa än på ett tag och så tänker jag lyssna jävligt noga på kroppen. Vill inte uppleva det jag fick uppleva för någon vecka sen igen. Usch & tvi! Har iaf fått ett godkännande vad gäller träning och min kropp ser bra ut (läs snippski) så nu kör vi!! 
 
 
6:e oktober närmar sig med stormsteg och då vill jag ju helst väga 58. Efter min moffarperiod i helgen så lär jag ha gått upp i vikt så jag siktar på 59! Mina andra mål har jag ju uppnåt.. dvs något synliga armmuskler (till sista oktober) och att kunna springa 5 km på 25 minuter (till 1:a oktober). Nya mål kommer upp i oktober!  

Kommentera här: