symptom

Jag har typ inga symptom på graviditeten längre... eller jo, men inte konstanta.  Igår när jag satt på bussen blev jag SÅ illamående. Höll på att kräkas när jag klev av den. Annars mår jag inte illa alls. Tröttheten är NÄSTAN helt borta. Inget ont i brösten längre, men de har vuxit. Foglossning och ryggvärk från och till. Det jag märker av mest är att jag blir anfådd JÄTTELÄTT.  Kan inte för allt i världen gå i den takt jag gjort tidigare till jobbet... det går inte hur mycket jag än försöker och ändå blir jag mer anfådd nu. Och svettas gör jag... så att det rinner på både rygg och baksida ben. Dessa svettryck kan komma närsom. Igår stod jag i kön på H&M och det bara RANN. Trodde jag börjat blöda massor då det rann på benen. Kan inte minnas detta från tidigare graviditeter och absolut inte från såhär tidigt i graviditeten. Undrar om det har med åldern att göra? Eller bara att alla graviditeter är olika? 
 
 
 
Bilder från igår vecka 13+4. 
 
 
 
 

Kommentera här: