Gravid vecka 35 och KÖRKORT!!

Alltså jag är så jävla happy!!! Jag har fått körkort!!! Gjorde teoriprovet imorse och uppkörningen vid 15. Trodde verkligen inte att jag skulle greja bägge delarna på första försöker men det gjorde jag!!! Fan vad bra jag är! Har fått kämpa som fan med teorin för min gravidhjärna har inte vart snäll alls! Men nu har jag det, körkortet. Jag FÅR köra bil utan handledare. Måste bara införskaffa en bil då våran broms börjat krångla på bilen. 
 
Utöver denna glädje så går jag in i graviditetsvecka 35 idag. Om bebis kommer när han är beräknad så är det 42 dagar kvar. Men allt mellan 4-8 veckor kvar tills vi får träffa honom. Som vi längtar! 💖
 
Har verkligen svårt att röra mig nu. Får ONT av att gå. Både i fogar och sen att det känns som knivar i fiffi. Svårt att sova pga smärta och att jag är så orörlig. Har haft problem med halsbränna också men det har blivit bättre sen jag började med omeprazol. 
Problem med magen också som gör mig tokig!! Och trötthet som vanligt. 
 
Det glädjer mig att jag bara har ca 2.5 veckor kvar att jobba. Ska bli skönt att vila upp sig lite! Känner att jag inte har så mycket kvar att ge. Blir så trött av minsta lilla nu. Men kanske blir det lite bättre nu när jag slipper fokusera på allt med körning och teori 🖒
 
Nu jäklar är det dags att ladda inför förlossning och ett till litet liv att älska! 💖

Kommentera här: