jobb...

puuh, så skönt.. Kom precis hem från jobbet.. Det gick riktigt bra ikväll.. vi var en utöver det vanliga så allt flöt ju på som fan utan en massa stress. Det skulle vara kanon om komunen kunde utöka kvällsteamet till 5 ist för 4. Men det är väl alldeles för mycket begärt.

Satt på jobbet & diskuterade skolan.. Jag längtar som fan till dess. Men man får ju inte tjäna hur mkt penagr som helst under terminerna. Jobbigt som fan för då kanske man inte kan jobba heltid i sommar.. å det vill man ju självklart så att man kan unna sig en resa eller något, ge sig själv en belöning för att man pluggat, jobbat & slitit.. Men icke sa nicke.. Eller jo, det kan man ju.. om man inte tjänar allt för mycket annars..
Jag vill ju ta studielån, för annars kommer jag att gå in i väggen, men det ska ju alltid finnas nackdelar med allt.

Jag längtar till nyår, det ska bli roligt! =) Jag ska ha min klänning från förra året, den är såå fin! =) Kanske kommer in ett kort eller så på den nåon dag! Men bara kanske :P

Nae, nu ska jag vara lite social här hemma, innan jag måste lägga mig & sova så att jag kommer upp imorn.. har en 7-16 att klara av... På tal om jobb så har jag kortat av min tur pånyår till 14 ist för 16! :) Skönt det så vi (jag & bästis) slipper stressa för en gångs skull..

Ha det fint nu & Godnatt!

Kommentera här: