Viktnedgång efter graviditet

Ni som läst min förlossningsberättelse vet ju att jag vägde in på förlossningen på hela 89 kg!! Gick upp 23 kg även denna graviditet. Då vägde jag ändå mer än 10 kg mer från start än med de andra barnen! Jag vill inte ner till den vikt jag haft som mål med de andra barnen men vill ändå ner till 58-60 kg. Jag har hittills gått ner 12.5 kg. Så 10.5 kg kvar av graviditeten och sen 6 kg till 😂 men jag har gjort det förr så borde klara det även nu. Denna gång ska jag börja försiktigare med träningen. Det får bli promenader och mammamageträning till att börja med så att jag får en bra grund. Sen hoppas jag få hjälp av den coach som jag tidigare haft! Han hjälpte mig både att bli starkare och snabbare och det på ganska kort tid. SuperStefan! 
 
Känner mig taggad! 
Har sen i torsdags låtit bli godsaker och vetemjöl. Ja mjölkprotein också då William är allergisk. Men vetemjöl är fan fetaste boven för min mage. Blir svullen och får ont i magen av det. 
Tyvärr kan jag inte bönpasta heller för är rädd att William ska få ännu ondare i magen då han reagerade jättestarkt när jag åt ärtsoppa. Så äter glutenfri pasta/bröd iaf. 
 
(Jag bjuder på röran i bakgrunden, haha. Här var när jag tidigare hade en vikt/träningsresa och fick hjälp av en coach).  
 
 

Kommentera här: