Graviditetsvecka 8!

Idag går vi in i vecka 8 (7+0) och allt känns som innan. Illamående, SJUK trötthet, "mensvärk", aptit, halsbränna osv osv. Men jag är glad! En liten bebis växer ju i min mage <3

Idag berättade jag för chefen om lilla Myran. Hade lönsesamtal där hon puschade mig som fan att söka jobb som pasar min utbildning. Hon tycker jag är värd högre lön. Hur säger man att man vill avvakta med att söka jobb när man "nyss" blivit färdigexaminerad? Det var bara att berätta! Dessutom ville jag ju ändå få fram att jag gärna vill gå upp i tid om möjlighet finns och det passade utmärkt där. Jag ligger som första prio för att gå upp i tid, så jag hoppas något dyker upp! Behöver få lite högre mammapenning känner jag!

Nej, nu dags att ta sig en liten middagslur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0