Hoppsan!

Ett lätt illamående, hungerkänslor,  sötsug, trötthet & matthet är vad som har vart  min vardag den senaste veckan. Jag har inte orkat springa alls lika långt och när jag sprungit så har det känts som att springa en halv-mara. Kanske ganska tydliga tecken på en graviditet? Trots det så kom det som en chock när det uppenbarande sig på det första graviditetstestet. Två streck dök upp nästan omedelbart! Jag började gråta när jag gick upp till älsko för att berätta. Jag var rädd för vad han skulle säga... kanske var han inte redo trots allt? Vi har ju pratat om ett till barn snart, men inte ÄNNU! Men han är redo! Vi vill det här! <3 Ett litet syskon till Nova-Lee! Hon kommer bli världens bästa storasyster. Älskade ungen!

Iaf så var vi tvungna att köpa ytterligare ett gravtest tyckte vi, vi ville ju veta hur långt gången jag var. Vi köpte ett digitalt clearblue test som visade på att jag blev befruktad för 2-3 veckor sedan och det stämmer ju med vår uträkning också. Alltså är vi säkerligen inne i graviditetsvecka 5 nu. Hoppas allt går som det ska! Vi ska på ett UL den 20 september för att säkerställa i vilken vecka jag är. Gud så skönt att få se hjärtat slå också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0