Inskrivning.

Usch. Idag mår jag illa. Riktigt jäkla illa... Men på ett sätt tycker jag om det för då vet jag ju att jag är gravid. Att det är ett tecken på att jag har lilla myran i min mage <3 Lilla, lilla, lilla Myran! Myran kallas det lilla livet eftersom jag är så hungrig hela tiden. Myror kan äta sin egen vikt om det nu var fyra ggr om? Det läste jag på en annan blogg som jag följer, där bloggkrivaren också är gravid. Fast deras lilla kallas för Snöis. Jag hoppas verkligen att Snöis utvecklas fint & att h*n kommer till sin mamma & pappa i maj, för det är dem värda!! För att läsa om Snöis klicka in här

Jag sitter och väntar på samtal från barnmorskemottagningen. Ska ju skriva in oss! Tänk att vi ska få vara med om den här underbara resan igen. Visst är vi nervösa som fasen, men samtidigt vill vi försöka njuta av den här tiden. Det är roligt att gå runt och bära på en hemlighet som nästan ingen vet om! <3 Jag hoppas verkligen att det här kommer att gå hela vägen. Vi ser fram emot att få se Nova-Lee som en storasyster!

Nej, nu ska jag slänga in mina Vegong:s i ugnen så lunchen blir färdig snart! Jag är suuuuper hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0