Myrans eller karaktärens fel?

Usch, vad jag mår illa. Innan jag la mig och sov en liten middagslur käkade jag en jävla massa lakritskolor & chokladdraperade mandlar. Usch!! Illamåendet blir verkligen värre när jag äter skit men ändå kan jag inte låta bli?!?! Det får helt enkelt bli nyttigt resten av dagen/kvällen. Hoppas det gör susen!

Jag lyckades hålla mig ifrån skit i nästan 5 dagar nu. Nästan. Och det är för att älsko har kunnat hindra mig när sötsuget satt igång. Nu släppte han iväg mig till stan för att köpa lite saker till Nova-Lee och vad händer då? Jag köper smarr!! Jävla Myran att inte vilja samarbeta lite bättre! Eller jävla jag som får så dålig karaktär när jag är gravid. Jag önskar verkligen att suget inte blev så jävla starkt. Nästan som abstinens och jag LOVAR att jag inte överdriver. Men men... det är väl bara att göra sitt bästa och hoppas på att det blir lättare så småningom.


(En fortfarande ganska smal mamma, men säkert redan 1 plus eller 2 på vågen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0