Oroliga nätter?

Fi fan så oroligt jag har sovit i två nätter. Inte alls bra. Jag ligger och vrider och vänder. Och kissnödig är jag på nätterna. Jag hade glömt att alla symtom började så tidigt. Men det är väl bra på sitt sätt, för då känner man iaf lite att man är gravid! :)

Jag hoppas så innerligt att jag slipper gå upp några 20-22 kg i den här graviditeten. MAX 15 kg vore mer än nog. Jag tänker inte noja allt för myket över vikten, men tänker försöka låta bli allt för mycket gott & så ska jag träna så länge jag orkar. Med träna menar jag såklart jogging, cirkelgympa på jobbet & lite medelpass osv på friskis. När jag inte orkar med sådant längre så får jag nöja mig med långa promenader. Men min förhoppning är att jag ska orka träna till iaf v. 25-30 någonting. Helst längre. Idag kör jag iaf på ett medelpass, ska bli så härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0