Sjuk.

Ja, usch. Nu har jag lyckats bli sjuk också. Jätte trevligt med tanke på illamående och trötthet redan som det är. Nu är jag snorig, mör i kroppen och JÄVLIGT frusen också.. Hur sjuk jag än är på Tisdag så åker vi på VUL. Jag har längtat SÅ till dess & vill se lilla myran!

Den här graviditeten har börjat mycket svårare än med Nova-Lee (vad jag minns iaf?). Humörsvängningarna är verkligen inte att leka med och jag mår psykiskt jätte dåligt. Gråter nästan hela tiden av VAD som helst. Jag är nog inte lätt att ha att göra med nu. Hos mamma bröt jag ihop idag & hemma har jag också brytit ihop. Jag klarar inte av Nova-Lees gnäll och blir jätte arg om hon gnäller för mycket. Ryter åt henne, sen får jag dåligt samvete och börjar gråta istället. Jag längtar till jag vant mig vid hormonförändringarna & kan bli mig själv, något sånär iaf. Och jag längtar till jag är frisk igen så jag kan komma ut och springa igen!! Bara av att inte få komma ut gör ju en lite småsjuk. GAAH!

Nej, nu tar jag min  ständigt kissnödiga blåsa & lägger mig i soffan och kryar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0