Sluta Carro!!!

Jag trodde det skulle bli lättare den här gången, med allt sötsug. Men det är ju för fan omöjligt. Allt i min väg vill jag åt hur mycket jag än försöker hejda mig. Jag hatar att det blir såhär. Hatar att jag fortsätter trots att jag får ångest. Äter, äter, äter. Usch.

Och snälla, säg inte "men passa på, du är ju gravid" för det är bara skitsnack. En graviditet är inte en orsak till att "unna" sig massa med skit. Då är det snarare ännu viktigare att äta BRA mat. Varierad kost. Hälsosamt. Jag vill verkligen försöka... jag SKA verkligen försöka. Imorgon blir det ingenting onyttigt, ingenting. På fredag kommer bror över & vi ska käka hemmagjort pizza, så då blir det liet svårt. På lördag ska Nova-Lee firas & då tar jag en liten bit tårta tror jag, men sen får det fan vara!! Jag hoppas så innerligt att jag klarar det här. Inte bara för min skull, utan för barnets skull. Nyttigt ska det ju vara!


Mongomorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0