Det går undan.

Imorgon går vi in i graviditetsvecka 9 (8+0)! Tiden går undan, faktiskt! Magen är svullen som fan så jag döljer den med pösiga tröjor. Folk tror nog att jag blivit liet småtjock. Haha. Fast det har jag nog visserligen. Som sagt, aptiten är det inget fel på ;) Jag försöker verkligen att låta bli och jag förstår er om ni inte tror mig när jag säger att det inte går, men det går fan inte! Jag håller mina tummar & tår för att aptiten snart lägger sig lite och att viktuppgången blir värst nu i början :P

Förutom aptiten så är tröttheten ett problem. Jag kan inte minnas att jag var såhär jävla trött när jag väntade Nova-Lee. Jag kan somna vid 22 och vakna vid 6-7 på morgonen, svintrött. Sen lägga mig & sova middag i ett par timmar på förmiddagendagen och forfarande vara lika trött när jag vaknar. Värst är det när jag tränat. Själva träningen går bra, men efteråt kan jag sova hur länge som helst. Jag längtar verkligen till dess att kroppen vant sig vid alla hormoner. Jag har inte tid eller ork med denna trötthet. Jag har jobb & familj att ta hand om!

Nej, nu ska jag ta mig knubbismage som är fylld med godis och gå & lägga mig. Tror jag. Godnatters iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0