Träning under graviditet.

Ikväll känner jag av lite ischias igen. Otrevligt! Beror nog på att jag var ute på en 11 km:s löprunda tidigare. Vilken skön runda! Andningen och flåset har inte vart på min sida sedan jag blev gravid, men idag märktes det inte av speciellt mycket. Visst, jag kan inte hålla riktigt samma tempo som innan då jag lättare blir anfådd men jag orkade och jag NJÖT för fullt. Gud vad jag håller tummarna för att jag ska orka springa i många veckor till!! Jag älskar ju det för jävla mycket <3

Fick idag hem en bok som jag beställde i förra veckan om träning (och hälsa) vid graviditet. Måste snart pröva på passet som är rekomenderat för första trimistern. Måste införskaffa en pilatesboll, hantlar & en sådan där "rem" bara. Ska bli svinkul iaf!


Bild tagen härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0