Vecka 10.

Idag går vi in i vecka 10 (9+0). Samtidigt som det känns som att det går hur sakta som helst känns det som att det går fort. Om 2 veckor är det dags för inskrivning och några dagar efter det har jag tänkt att gå ut med graviditeten i bloggen. Eller det är nästan 3 veckor kvar till dess att jag tänker gå ut med det på bloggen och på jobbet. Chefen vet ju redan och sen är det två till som vet. Det är mest för att det är så svårt att dölja det den här gången.
(9+0)
Den platta magen som jag nästan fick tillbaka är återigen bullig. Det gör ju visserligen ingenting för det innebär ju bara att jag har en liten Myra där inne. Dock längtar jag till den riktiga bebismagen kommer så att jag stolt kan visa upp den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0