Vecka 11

Nu är vecka 11 här. Redan! Jag känner mig mycket mer gravid nu än vad jag gjorde med Nova-Lee såhär tidigt. Kanske beror det på att magen är större nu & att jag även har starkare symtom. Underbart att ha ett litet liv som växer i en men samtidigt väldigt påfrestande. Älsko & jag bråkar mer än någonsin vilket gör att jag har svårt att känna mig lycklig. Han säger att jag har förändrats, att han inte känner igen mig, samtidigt känner jag samma angående honom. Det mest logiska är ju om det är jag som har ändrats på grund av alla hormoner, men då borde han ändå ta det med en nypa salt, även om jag kan vara riktigt elak. Nåja. Det blir nog bra snart igen! <3
En rolig sak är att en jobbarkompis också är gravid. Även hon i vecka 11! Det skiljer bara 1-2 dagar på våra graviditeter! Hon är beräknad 12 maj & jag 13, om det är som vi tror! Hur roligt är inte det? :D
Nu ska jag äta hamburgare! Och sen nappar! Tur att det här fettot älskar att springa också :P

Kommentarer
Postat av: Micha & Leah

Det kommer alltid upp och ner gångar i ett förhållande, tro mig jag vet!! Men det kommer hålla mellan er, ni är ju så fina och underbara ihop :)

Jag är så lycklig för eran skull och längtar så efter nästa bebis!

2011-10-17 @ 23:42:29
URL: http://Michaoleah.wordpress.com
Postat av: emelie r

Åhå Carro vad skoj! Jag ska läsa din blogg och underbloggen heela tiden :) BESATT! Haha! Tack för en trevlig dag på jobbet :) kram

2011-10-23 @ 17:07:29
Postat av: Elin

Hej! Gillar verkligen båda dina bloggar! Du skriver precis om det som jag är mest intresserad av! Graviditet och hälsa/träning :) snälla sluta inte skriva i underbloggen! Vill gärna följa dig under din grav. Själv är jag i v.6 och att blogga är inte min grej, men vill gärna läsa nån som jag kan relatera till i få tips av osv :) tack och lycka till med mini och familjen (som verkar superfin)!!

2011-10-31 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0