Flyter på.

Det blir lite dålig uppdatering här. Men dagarna flyter på som vanligt. Mår fortfarande illa, har lite halsbränna, STOR APTIT och säkert PLUS PLUS PLUS på vågen. Jävla skit att man ska gå upp i vikt av att äta :P Igår kväll och imorse tyckte jag mig känna av lite ischias igen, men vi får hoppas att jag har fel. Att det bara var något tillfälligt pga gårdagens hets-städning. Imorgon ska jag springa så jag får känna efter då, eller framförallt EFTERÅT.

Imorgon är det bara 2 dagar kvar till VUL. Jeihoooo! <3
Vi längtar så tills vi får se lilla ärtan för första gången. Hoppas hjärtat slår och att allt ser så bra ut som det bara kan göra.

Nu ska jag äta potatisklyftor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0