Halsbränna.

Halsbränna glömde jag ju. Det är också något jag redan fått. Jag har aldrig haft problem med halsbränna innan. Eller jo, i slutet av graviditeten med Nova-Lee, men annars inte. Och magen, den krånglar den också.

Men vad lycklig jag känner mig. Vi ska få äran att bli föräldrar till ytterligare ett barn (om nu allt går som det ska). Det finns ju ingenting vackrare. Ingen kärlek så stark. Tänk er, att förra året vid den här tiden, då var jag stor som ett hus & väntade på min skatt, som visade sig vara Nova-Lee. Mitt livs kärlek. Jag undrar om det verkligen finns plats i mitt liv att älska någon annan lika mycket som vi älskar prinsessan?

Nej. Nu ska jag ta med mitt illamående och min älskade unge upp till pappan. Jag saknar honom efter att inte ha "sett" honom på hela natten. Haha. Tänk att pappan förhoppningsvis inom en inte allt för lång tid blir tvåbarnspappa. Världens bästa tvåbarnspappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0