Hoppsan!

Uj uj. Ikväll har jag mått illa. Riktigt jävla illa. Inte så lätt när man jobbat 12.30-21.30. Men det har gått bra och jag tror inte att någon misstänker något, än! Det kan vara en person som kanske kanske har fått för sig någonting. Det var dock inte meningen. Vi satt och bläddrade runt bland mina bilder på mobilen eftersom jag skröt om hur jävla söt min brorsdotter Laura är och vips kom graviditetstestet fram. Fort som fan drog jag undan mobilen och sa oj. Hon sa inget efter det, men jag tyckte hon kollade konstigt på mig?

Vi får väl se om ryktet sprider sig snabbt, för då VET jag att hon såg. Men jag håller mina fingrar & tår för att det förblir min & Kristers lilla hemlighet ett tag till.

Trots illamående, yrsel, trötthet & mycket söt- och matsug (bl.a.) så känner jag mig som världens lyckligaste. Jag vill bara skrika ut för hela världen att vi ska bli en större familj <3 Med ännu mer kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0