Pluggtorka.

Jag har fan pluggtorka för tillfället. Det skulle vara skönt att få resultatet av forskningsmetod tentan & få G på den, då skulle nog motivationen komma tillbaka igen. Det brukar den göra. Jag har läst idag men behöver läsa ett kapitel till. Jag har inte läst noggrant heller.. hoppat över vissa grejer & så. Min hjärna är inte alls med. Men det känns nog bättre imorgon efter föreläsningen.
Jag & bästis skulle ha simmat idag men det vart inte av. Förhoppningsvis är hon bättre i armen imorgon för då ska vi simma aftonsim. Det verkar mysigt :) Jag har iaf tagit en långpromenad med Jussi idag (hunden) så lite motion har jag ju iaf fått.
Ska sitta kvar i skolan efter föreläsningen imorn & plugga lite med T. Känns som att det behövs iom att jag åker på Torsdag. Måste även söka kurser inför nästa termin. Hälsopsykologi blir mitt första alternativ. Det verkar intressant :)
Packa ska jag nog börja med ikväll så att det är gjort.

Nej, men nu ska nog baby sitta här en stund innan han måste dra.
Puss hej.

Kommentera här: