Underbara sol!

Vi är precis hemkomna från en promenad på 70 minuter! Gud så underbart väder det är idag. Vi sätter oss nog ute på tomten när vi fått i oss lite käk.

Nova-Lee fick gunga för första gången  & hon tyckte det var skitkul. En farbror kom fram & så att hon såg ut som en docka och att hon var så förbaskat söt. Om jag blev stolt? VAD TROR NI? :P

Vi har vänt vagnen utåt också och det har gjort att stumpan är mycket mer nöjd och gud så underbart det är. Mycket skönare att gå ute med en glad unge. Det var bara de sista 5-10 minuterna som hon var lite sur. Men vem fan vill sitta still så länge? Inte vi i min familj iaf. Hoppas älsko går upp tidigt idag så att vi hinner med ytterligare en promenad innan vi måste storhandla.

Imorgon ska jag jobba. 11.30-21.30, fy fan. Måste ta vara på dagen idag!!

Kommentarer:

1 Mia...Mamma till Lexie:

Skönt att du varit ute en sväng redan. Själv har jag bara hunnit med att ställa ut vagnen med Lexie i då jag försöker hinna med lite annat just nu. Men sen ska jag ta mig en liten promenad jag också! :)



Va söt hon är Nova-Lee ..och vilket fint namn.. det hade jag också som ett alternativ! :)

2 fia:

Fina bilder på lilltjejen. Vad jobbar du med? Jag jobbar idag istället. Har bytt lösen på min blogg så maila får du nya :-) önskar er en trevlig valborg. Löste det sig med csn förresten?

3 Tina - Minnas mamma:

Finns väl knappast något bättre än när folk talar om hur fantastiskt fint och vackert ens barn än :) Lika kul att höra varje gång, hihi!

Kommentera här: