Möhippa!

Åh. Underbara möhippa ♡ Jag kan inte fatta att jag har så många underbara människor i mitt liv.

I lördags var det dags. Jag trodde jag skulle jobba. Fick skjuts av älsko och barnen. Var på väg till min första insats när jag ser många välbekanta ansikten utanför porten. Mina tjejer! De skulle kidnappa mig ♥

På med ögonbindel, promenad till en bil där jag fick byta om till träningskläder. En vinflaska i handen och vi åkte iväg. Jag fick gå en "hinderbana" med ögonbindel och kan tänka mig hur folk kollade! Sen åt vi hotellfrukost på Elite hotell. Iväg till torget där jag fick göra 49 burpres (antal dagar till bröllop) och hade hela tiden sällskap av en vän. Vart så jävla dålig av detta. haha. Hostanfall deluxe och bajsryck! Skyndade oss till cityhuset så jag skulle få skita. In med en femma och jsg öppnar dörren och där sitter någon och skiter!!! In med nästa femma och jag möts av en nerbajsad toalett som jag får ställa mig och göra rent!!!!!! USCH!!! Efteråt mådde jag illa men fick ta på mig ögonbindel igen. Vi åkte till Vilsta. HÖGHÖJDSBANA!!!! Ta mig fan det roligaste jag någonsin gjort!!!

Sen blev det grillning i solen med öööööl! mums! Fick göra några fotouppdrag. bla blev jag skjutsad på en permobil ;)

Vidare till stan för ännu fler fotouppdrag plus att jag fick köpa en klänning till kvällen. Pinsamt men sjukt roligt. När jag nästan gjort färdigt alla uppdrag drog vi till Anna. Där drack vi, åt världens godaste mat och fixade iordning oss. Blev en rolig tipsrunda också. Micha fixade håret på oss alla och vi vart så fina ♥

Senare drog vi till stan och Håpes. Där väntade skumpa och cider och senare kom shots. Behöver jag säga att det blev gaaaaalet? Så jävla roligt!!! mina tjejor känner mig verkligen ♥












Har tyvärr inga fler bilder att visa upp! Väntar med spänning på att få fler.

UNDERBARA DAG MED HELT UNDERBARA MÄNNISKOR!!! ♥♡♥♡♥

Kommentera här: