Nova-Lee 4 år!

Den 16/9 blev min stora lilla tjej 4 år. Tiden har gått alldeles för fort. Tänk vilka avtryck hon gjort på dessa år och oj vad hon berikat mitt liv. Varje dag är inte jätte enkel och jag tvivlar ofta på min roll som mamma och på min pedagogik. Men en sak är säker, jag gör mitt absolut bästa! Och något jag vet att jag lyckats med är att visa henne min kärlek. Hon VET att mamma älskar henne till månen och tillbaka hundramiljoner gånger om 💕 
 
Hela helgen har hon firats av massa fina människor som älskar henne. Jag är så glad över alla som finns i våra  liv. 
Novis med hennes absolut bästa vän Leah. I 4 år har de vart vänner och jag hoppas det blir många fler. 
 
Den här mamman är helt slut efter den här lediga helgen. Jag har inte vilat upp mig så att säga. Men det får man väl göra i graven? Men bristningsgränsen är nära nu. Skulle behöva tanka lite energi. Ladda upp mig. 
Puss på er! 

Kommentarer:

1 micha:

Garanterat i många, många år till 😚

2 micha:

Garanterat i många, många år till 😚

Kommentera här: