viktnedgång

(Bild från när jag bestämde mig för att ta tag i allt igen!
)
Nu har jag börjar komma igång med viktnedgången igen. 10 dagar utan godis, fika och sånt där. Har gått ner 1,4 kg. Går inte jättefort men det går iaf neråt 💪mitt mål är att gå ner 8 kg till. Förhoppningsvis är jag i mål till 8/3. Det är Kristers födelsedag också och kvinnodagen. Känns ganska realistiskt också. 
I maj ska jag springa vårruset och i juni å-varvet. Känns härligt med lite mål. Framförallt känns det härligt att jag har fått tillbaka min motivation. 
Jag har ju verkligen suttit fast i Godisträsket länge nu så det är skönt att jag klarat mig utan i 10 dagar. Det är mycket för mig! Och jag känner på mig att hela månaden kommer gå bra! 
 
Idag blir det träning hos Anna.  Ska bli roligt! 
 
 

Kommentera här: