Gravid Vecka 21

Vecka 21 idag! Andra halvan av graviditeten. Känner mer och mer rörelser även om det vissa dagar knappt känns alls. Men när det känns så känns det mer 😍 jag har inget nytt att tillägga.. är som vanligt svettigt, ont i fogarna och andfådd.  
 
Vagn är inköpt. Solblekt vagn. Men vi ska försöka färga den själva. Under 1000:- för både vagn samt babyskydd med isofix så det känns bra.
 
Igår efter jobbet köpte jag lite mer kläder till bebis 🙈 begagnat igen 👍
 
 
 
Sjuk är jag också. Har ju vart förkyld i över 1 vecka. Igår fick jag ont i axlar och nacke. Kände mig mer slut än vanligt. På kvällen trodde jag att jag hade fått tandvärk men det spred sig senare till kind och öga på vänster sida. Vaknade inatt av grotesk smärta och insåg att det var bihåleinflammation. Kunde inte sova för det gjorde så ont. Tog nässpray och alvedon och efter det kunde jag somna om. Har känts lite bättre idag men fortfarande djävulskt ont så får stanna hemma från jobbet imorgon med. Hoppas det släpper fort! 

Kommentera här: